therealking

Alla inlägg under november 2011

Av Ida - 27 november 2011 16:00

hejhej :d<3


Har bytt till borsbacka nu då och det är väll bra där... bättre än förra skolan iaf <3


Är skit trött och pallar nt göra något så har bara suttit vid datorn hela dagen+ musik.


Och idag är det första advent, fattar inte att det är mindre än en månad kvar till julafton ;o<3


Förlåt, jag har inte bloggat på sjukt länge men anledningen är att jag inte haft tillgång till någon dator på en vecka för att skoldatorn får jag nt använda och den vanliga datorn är sönder och jag just nu är jag inne på skoldatorn men ska lämna den imorron så då vet jag inte hur jag ska kunna blogga eftersom min vanliga dator nt funkar. men måste lösa det på något sätt för måste kunna sitta vid fb och sånt med haha :$<3


Ska dra nu så pusspuss :*<3

Av Ida - 18 november 2011 16:52

Ok, igår va min mamma i ullared och hon kom hem med massor av saker till me :d<333

Så nu e ja glad;P

ska snart dra ner ti byyn....:P<3

pusspuss;*

Av Ida - 17 november 2011 18:38

Hejhej<3

idag har det varit chill i skolan också..

och jag e typ... kär i en kille;$<33333

Jag vet typ inte var jag ska skriva men på söndag ska

jag göra ett stort inlägg så håll utkik då..<3

bye ;p <3

Av Ida - 15 november 2011 20:08

hejhej<3

har typ inte bloggat på skitlänge men har haft mkt att göra.

har typ varit en chill dag i skolan idag och det är mkt plugg denna vecka för

jag måste börja ta skolan på allvar. pallar egentligen inte skolan. menmen.

Sen måste jag se den nya twilight-filmen Breaking Dawn! MÅSTE SE DEN:$


pusspuss sålänge :*<3

Av Ida - 6 november 2011 19:24

Igår va jag och en kompis på fest i malmö hos en kompis, och det varade från kl. 20:00 - 00:00.

Det var as kul för det kom ett rockband och spela och dom var as bra!<33

Bandet har varit med i Talang 2010 oxå. Kuuuul! :P <3


Idag har jag haft det chill, och så är det skolan imorron då ska jag göra SO-prov oxå. shit jag har inte pallat träna någonting så tror jag e sjuk imorron. *host* ...


 

Av Ida - 2 november 2011 00:05

Hej sötnowsar <3

Sitter här med tilde och chillar+musik !

vet nt vad vi ska göra men längtar till lördag

kommentera

 

Presentation


Heey,
jag heter ida och är 15 år. Är intresserad av datan, kompisar, shopping och mycket mer. Jag bloggar om allt som har med mitt tånårsliv att göra. (L);*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards