therealking

Alla inlägg under februari 2012

Av Ida - 28 februari 2012 16:03

heeej, förlåt har inte bloggat på ett tag igen men har faktiskt haft sportlov ;)

och har varit fett nice, snart är det bara 4 veckor kvar sen är det påsklov

och så slipper man skolan i 22 dagar fett nice! :D


Har tieeep nästan precis kommit hem.. och fick en sjukt god kak-tårta-sak eftersom jag har mellannamnsdag haha;)

Men nu ska jag snart duscha och sen blir det att sitta vid datorn hela kvällen och kanske måla naglarna men vettefan vad jag ska måla för något pallar inte göra något avancerat denna gången haha ;)


see u later !

Av Ida - 23 februari 2012 18:21

sho alla "läsare" !

som ni kanske märkt så har jag haft bloggpaus i nästan 2 veckor nu, men ska börja blogga nu igen !

idag, har jag inte mått så bra, ont i magen, yr, mår illa, osv.. men känns bättre nu iallafall !


och ska till skolsystern på måndag efter lovet p.g.a mina infektioner/inflamationer/brännskador.. :(

vi vet ju inte vad det är men det får jag säker reda på då.....

Läste om en 3-åring(haha) som hade samma problem och om inte han hade varit så liten så skulle han få operera fingret och dra ut hela nageln.. men eftersom han var så liten så fick han gå på pencilin och massa sånt skit..


men i alla fall, nu ska jag gå och ta en dusch, see u later ! xoxo <3

Av Ida - 12 februari 2012 15:09

hej alla mina fans :')

haha, nej men på tal om fans så var ju Ulrik Munther med i melodifestivalen igår och han ägde skiten ur alla andra..!

så jävla bäst är han, loveuUlle

han kommer vinna allt ihop, om inte danny får fler röster förstås^^

   

 


pussspusss(a)<33

Av Ida - 8 februari 2012 19:22

hej alla läsare :)

sitter framför datan i soffan och nördar facebook och dunkar musik.. <3

haha, första gången jag pluggar matte hemma idag på typ 1 år.. fast vääääldigt sällan jag pluggar hemma ;p


Och fryser samtidigt som jag är stek het om kinderna haha ;o


pözzz:*

 

Av Ida - 4 februari 2012 21:33

Eftersom det var många som ville se hur jag gör naglarna så kommer

här länkar som jag lagt ut på youtube hur jag gör naglarna:


Usa-naglar:

http://www.youtube.com/watch?v=QutCWiAB_j8

 


♥ NY -naglar:

http://www.youtube.com/watch?v=XLzSxCDwhR0


 

Peace-naglar:

http://www.youtube.com/watch?v=ndl1fnm8_BI&feature=related

  

Av Ida - 4 februari 2012 18:13

Hej :D 

Direkt efter skolan igår så va jag med saknade Ellinor och vi hade sjukt mke att prata om ! 

Senare så gick jag och Ellinor ner i byn för att träffa Emil och Rytis och vi var ute en stund men det var svinkallt så vi gick hem till Emil och hade en myskväll där i några timmar och vi skrattade som in i och sen gick jag hem vid halv tio. Sjukt rolig dag ! 

Ska kanske dra till alle nu, men venne, är -18 grader ute nu så venne om jag pallar.. kanske nästa helg !


puss;*











Av Ida - 2 februari 2012 16:59

Mina nygjorda naglar, hiss/diss? :)

(USA-nageln blev lite kladdig)

+GLÖM INTE ATT JAG KOMMER LÄGGA UT EN VIDEO PÅ HUR JAG GÖR DOM PÅ SÖNDAG ELLER INNAN SÅ KOLLA GÄRNA IN DÅ ! :)

 

Presentation


Heey,
jag heter ida och är 15 år. Är intresserad av datan, kompisar, shopping och mycket mer. Jag bloggar om allt som har med mitt tånårsliv att göra. (L);*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards