therealking

Alla inlägg under april 2012

Av Ida - 27 april 2012 23:05

Heej alla där ute:D


äntligen helg asså + ledig måndag och tisdag:D Ska nog grilla på söndag för imorron åker jag till center syd för ska shoppa, är lite saker jag behöver..

Och på tisdag kommer syrran hit för hon och jag ska bli klippta av morsan, behövs verkligen, sen ska vi göra lite andra små saker. Och senare vet jag inte, tror vi skulle åka till nån stans och kolla på nån sak och se ett band som spelar och sånt, vet verkligen inte vad det handlar om men ska iallafall dit haha helt gratis också ;P


Och igår var jag och hela klassen på laserdome i Malmö, första rundan kom jag på 28:e plats(näst sist) och andra rundan på 19:e plats, haha så dålig jag är fattar inte varför det går så dåligt för mig alltid, jag är tjej men endå.

Och sen blev jag så sur på Adam för han sköt mig hela tiden så jag smällde till han med min "pistol" i hans huvud och har fick rätt ont haha, var egentligen inte meningen att det skulle vara så hårt men aja där fick han iallafall.. :) Och sen efter vi hade spelat så gick hela klassen till ett cafe´ där vi fick handla för 60 kr var:D fick pengarna av rektorn, snäll rektor vi har ;) 


Och sen är det bara typ 20 vanliga skoldagar kvar för oss till sommarlovet, gött som fan!!!!!


Jag känner att jag kanske borde avsluta detta inlägget nu innan det blir för långt haha :)

MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR // IDA DEN FÖRSTE BANAN! hahahah  omg nej, jag borde gå och lägga mig istället nu, har sjukt dålig humor när jag är trött, men jag är egentligen inte trött hahahahahaha :D

hejdå;* 

Av Ida - 21 april 2012 19:52

Halloj, nu är jag tillbaka igen!

Efter en veckas påsklov och två veckors prao och sjuk i 5 dagar där med.

Slutade min prao igår och slutade typ 2 timmar tidigare, plus att jag fick en låda med marabou-choklad med vaniljfyllning som var skitgoda av min handledare för att jag varit så duktig, där fanns 20 st i paketen och var rätt stora också, lyxit !;) Det stod TACK iställer för MARABOU ni vet haha;p

Nu ska jag kolla tv så bye ! 

Presentation


Heey,
jag heter ida och är 15 år. Är intresserad av datan, kompisar, shopping och mycket mer. Jag bloggar om allt som har med mitt tånårsliv att göra. (L);*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards