therealking

Alla inlägg under januari 2012

Av Ida - 29 januari 2012 17:37

Ursäkta ordvalet men jag har sån jäääävla tandvärk så det är helt sjukt, dunkar hela jävla tiden, tror det är visdomständerna som spökar igen.. haha

hoppas iaf det är över tills imorron men i vanliga fall brukar värken sitta kvar i 3-4 dagar på mig så vet inte..;s

Ska ta en panodil eller något om det hjälper..


Nu har jag lite bråttom för nu ska jag:

-äta (tar typ 15 min)

-städa till marsvinen (tar typ 30 min)

-städa rummet (tar typ 20 min)

-dushca (tar typ 60 min)

-förbereda en sak tills imorron (tar typ 10 min)

-sen övriga småsaker (tar typ 15 min)


Och detta kommer ta mig 2 timmar och 30 min så byebye;)<3

Av Ida - 28 januari 2012 12:18

Idag när jag vaknade så trodde jag klockan var typ 13.00 elr något sånt för jag satt uppe ganska länge igår men så när jag kollade på klockan så var den 9.00 och jag bara wtf!?xd hahah..


och nu är klockan 12.30 och har inte ätit ännu, är inte ens hungrig..


och är typ skitglad men ledsen på samma gång, vet inte varför ;s


bloggar mer sen, puss:*

Av Ida - 26 januari 2012 16:08

kom nästan precis hem och sitter just nu vid facebook, dv, och lyssnar på musik ;p


Imon är det fredag, min älskligsdag ;$<3


Måste ut till centan i helgen för det är en del saker som jag verkligen måste ha ;p


plus att jag "glömde" min mattebok i skolan för det var en sak jag var tvungen att göra och vi ska ha matte direkt på morronen imorron så Leif(matteläraren) kommer få fett mycket damp på mig... som vanligt^^ men skit samma pallar endå inte göra det haha^^


Lovar att jag bloggar mer imorron, puss:**

Av Ida - 25 januari 2012 17:48

Tjaa;)

Sitter och käkar muffins och dricker varm choklad, mumsiiii;) ! <3

Fryser sjukt mycke, har gjort det ända sen jah kom hem och då va jah ute i 1 timme och 20 min och har hål i mina converse så hade snö i dom D:


men duschen väntar jaoo!


..iida:*

Av Ida - 21 januari 2012 13:59

shoo:D

Sitter just nu och dricker Cola ;)


Det snöar sjukt mycket ute nu asså, vintern är ju liiite efterbliven..

Och har precis varit ute och fotat i snöandet:

               

kommentera gärna gott folk ;)

Av Ida - 19 januari 2012 18:51

Hej alla söta folk!


Har precis stekt hamburgare eftersom bara jag och brossan är hemma och såklat får jag göra maten..;(


jag har sjukt ont i magen, har haft det sen i måndags och tror det beror på stress....

+ att det kliar sjukt mycket i ögat också och det har också hållt på sen i måndags.. :p


MeN nU sKa JaG äTa KlUbBa OcH Se På FiLm!

GoOd ByE eVeRyOnE!<3

Av Ida - 15 januari 2012 03:27

idag gick jag upp klockan två och har typ bara latat mig framför datan idag..

Och just nu, kollar jag på en skit tråkig film.. orkar inte sova :p

och det kliar sjukt mke i mitt öga, har gjort det sen i torsdags...


hejdåå c:

Av Ida - 14 januari 2012 00:22

Äntligen fredag ! + att det är fredagen den 13:de !

Det började med att jag försov mig 45 min så hade sjukt brottom så mamma

fick köra mig ti skolan... sen kunde jag inte va med på idrotten för

igår trillade jag baklänges hur jag fan nu lyckades med det(jag lyckas med allt)... så har flera stora blåmärken på röven/låret xD.. så då fick jag spela pingis ist och då råkade jag trampa på en pingisboll så att hela var

helt kracsh-bom-söndrig !xd


iaf denna helgen ska jag sooova och chilla fett mke ! (L)

byebyee:*

Presentation


Heey,
jag heter ida och är 15 år. Är intresserad av datan, kompisar, shopping och mycket mer. Jag bloggar om allt som har med mitt tånårsliv att göra. (L);*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards