therealking

Alla inlägg under december 2011

Av Ida - 30 december 2011 18:56

här är bilden jag lovade i förra inlägget... :

 

Av Ida - 30 december 2011 17:55

hallå xd

Va och bowla igår och och tyvärr kom jag sist + att jag bröt av min ena nagel så nu är den jättekort jämfört med dom andra x(


Och idag har jag målat graffitinails, kommer bild ikväll..  


plus att jag har 3 killar efter mej nu, typ ovanligt...

fast ingen av dom är den som ja gillar... jo typ en..  


Iaf det kommer 2 st inlägg senare idag till :D

Och jag lovar jag ska göra ett inlägg imorron med på nyåår :D<3


haha kolla denna:  


hörs sen... <3

Av Ida - 28 december 2011 19:27

heey,

sitter och chillar framför datan, klarar mig inte utan den :p

har sjukt ont i magen och trött som fan för en sak som jag bara säger till vissa.. men det är inte så farligt endå.


Imorron åker man och bowlar men vet inte när haha..


pusspuss;*

Här kommer lite bilder från systemkameran:

               

kommentera gjärna xd<3  

Av Ida - 25 december 2011 19:27

Heey :D

Bästa julafton igår asso ! fick mest saker av alla som var där :D

Bästa julklappen var en laptop, jag som har varit utan dator typ i två månader snart :D


Och idag var jag hos min kusin vitamin för hon fyllde 18 idag ;)


och det är ju jullov, fucking fett jävla najssss :D:D


Längtar till nyår så jag kan smälla raketer :D


bajbaj ;d<3

Av Ida - 19 december 2011 08:22

tjena,

sitter här i skolan me Tilde och har skittråkigt för ingen e social me mig på fb xd<3

medans alla andra e på volleybollsturnering^^ pallar seriöst inte vara med.

Och igår snööööade det :D fast det försvann ju lika snabbt som det kom..

aja, bye bloggar mer sen ;*<3

Av Ida - 16 december 2011 17:18

tjena ;)

kom försent till matten idag på morronen så läraren fick fett damp på mig :o xd 

idag har vi bara chillat i skolan för att vi glodde på vollybollsturnering,

sen fick vi lussebullar, pepparkakor, skumtomtar och läsk på biologin :D<3 redigt najs..

och nu så är det helgoch så går man bara i skolan på mån, tis, ons och sen är det jullov ! redigt najs de med..

vet inte mycket mer jag ska skriva så ni får ha det gött så länge ;*

pusspuss :*<3

Av Ida - 3 december 2011 16:32

Hej;*

Sitter hos Tilde har precis sovit över. Sitter vid hennes dator för måste ju uppdatera på min blogg eftersom min egna dator inte funkar.


Plus att jag har fått en liten soffa som man kan göra om till en säng när kompisar sover över :) <3


Idag fyller brossan 17 år så har gäster hemma nu.. <3


Ska va med tilde en stund nu sen vet jag inte vad jag ska göra ikväll.

Men imorron ska jag ner med tilde till julmarknaden i kävlinge, så de ska väll bli kul :p<3


Här är en bild på min One Piece, älskar den:

 

Presentation


Heey,
jag heter ida och är 15 år. Är intresserad av datan, kompisar, shopping och mycket mer. Jag bloggar om allt som har med mitt tånårsliv att göra. (L);*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards