therealking

Alla inlägg under juni 2012

Av Ida - 19 juni 2012 21:01

Hej alla bloggläsare,

På sista tiden har jag bloggat väldigt sällan p.g.a för lite tid men nu under sommaren och framöver så har jag bestämt att jag ska blogga på riktigt nu! Så håll utkik på bloggen nu framöver!


Idag har jag haft sommarlov i exakt en vecka! Awesome :)


Fick ett par flippflopp idag av morsan, dom var sjukt söta hihi   


Idag vaknade jag Halv 3 på eftermiddagen :$, jag satt uppe till kl. 5 på natten så var trött;$


Imorron ska jag äntligen tona blonda slingor i håret, syrran gör det :DDDD

Kommer kanske bild då..


Nej, nu ska jag kolla på Beck-filmer , jag har redan sett typ 4-5 stycken hehe ;P


Bye bye, see u later! *kraam* <3

Av Ida - 12 juni 2012 22:01

tjenare, fick sommarlov idag så jävla gött ! :D

och sen fick man sina betyg och jag är rätt nöjd i och med att jag blev godkänd i alla ämnena ;)


och va i malmö hela dagen idag på Entre och shoppade, och sen fick jag mina nya usa-converse idag så har fått gå in dem idag och har en fet blåsa på ena tån :( men aja älskar skorna iaf :)


och i Tisdags för en vecka sedan så fyllde jag 15 år och jag fick över 3000kr plus lite annat:D 


nu i sommar ska jag shoppa och sola och chilla och leva livet :D<333

bye ha de gött   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heey,
jag heter ida och är 15 år. Är intresserad av datan, kompisar, shopping och mycket mer. Jag bloggar om allt som har med mitt tånårsliv att göra. (L);*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards